10:00-11:30

  • Żywność w centrum uwagi świata; jedzenie w randze sztuki

    ZOBACZ WIĘCEJ
     
    • Żywieniowi hedoniści – jedzenie jako wartość i przyjemność
    • Od pożywienia do sztuki – w którą stronę ewoluuje jedzenie?
    • Kucharz uczy, bawi i kreuje nowe trendy żywieniowe
    • Syci, piękni i mądrzy – czy żywność może spełniać marzenia?
    • Konsumencka psychoza, czyli co nam szkodzić, a co pomaga? Walka z mitami na temat żywności
    • Jak projektować żywność, by zaspokoić potrzeby nowoczesnych konsumentów
    • Start-upy, innowacje spożywcze, trendsetterzy – czy potrzeba jest zawsze matką wynalazku?
    • Polski przemysł spożywczy w gotowości na żywieniową rewolucję

12:00-13:30

  • Future foods - dziś ciekawostka, jutro - silny trend

    ZOBACZ WIĘCEJ
     
    • Kuchnia 4.0 – „bezmięsne” mięso, jadalne owady, warzywne desery, prozdrowotne słodycze
    • 2
    • Convenience i technologia wpływają na rozwój oferty producentów
    • Social media wylęgarnią kulinarnych trendów – prosecco, hummus i buraki hitem Instagrama
    • Skąd pochodzą żywieniowe ciekawostki – jak wyczuć trend?
    • Świat zwariował na punkcie ramenu, kiszonek, antycznych zbóż, spiruliny, poke bowl. Co dalej?
  • Przyszłość leży w tradycji - naturalność, lokalność i prostota budują zaufanie konsumentów

    ZOBACZ WIĘCEJ
     
    • Mleko prosto od krowy, rzemieślnicze piwo, jabłko od sadownika – konsumenci wyczuleni na punkcie pochodzenia
    • żywności
    • Kooperatywy spożywcze, miejskie ogrody, RWS-y – trendy społeczne wyznaczają kierunki rozwoju żywności
    • Pasja i historia producenta kreują smak produktu
    • Stare receptury nigdy się nie „przejedzą” – tradycja największą innowacją
    • „Babunia” na etykiecie sprzeda wszystko
  • SHORT STORIES - przegląd ciekawych konceptów gastronomicznych i projektów kulinarnych

     

14:30-15:45

  • Superfoods - skazani na sukces?

     
  • Foodporn - krótka historia o pożądaniu wobec jedzenia

    ZOBACZ WIĘCEJ
     
    • Czarne posiłki, zdrowie na talerzu, egzotyka – żywność hitem Instagrama
    • Fotograf kulinarny i food designer pożądanymi zawodami i kierunkami studiów
    • Żywność dla wybranych – budzi pożądanie i jest dziełem sztuki
    • Foodporn nową siłą marketingową marek spożywczych
    • Magia hasztagu #foodporn, czyli co wyrażamy zdjęciem posiłku
    • Foodporn, czyli wszystko jest bardziej obejrzane niż spróbowane
  • Milenialsi w kuchni: przepisy z bloga, diety pudełkowe, funkcjonalny sprzęt, designerskie gadżety kuchenne

    ZOBACZ WIĘCEJ
     
    • Milenials – konsument wygodny, ale kreatywny i wymagający
    • Kuchnia poza domem; gotowanie jako forma spotkania
    • W pięknym otoczeniu gotuje się lepiej i smakuje lepiej
    • Ułatwić sobie codzienność – sprytne gadżety pomagają w kuchni
    • Czego pragnie milenials w kuchni, a na jaki sprzęt go stać?

19:00

  • Gala Food Show Star

     
Facebook