Zaproponuj temat debaty


W programie Food Show 2018 znajdą się m.in.:

  • Żywność – „polskie złoto” podbija rynki Afryki i Azji
  • Kuchnia 4.0 – „bezmięsne” mięso, jadalne owady, convenience, technologia
  • Convenience w czasach slow food. Jak pogodzić trend wygody z ideą slow life
  • Naturalność, lokalność i prostota – tak buduje się lojalność i zaufanie konsumentów
  • Wellness, fit i eko –  nisze czy trwały przyszłościowy trend żywieniowy i zakupowy?
  • Superfoods – od jagód goji do kiszonej kapusty
  • Konsumenci chcą eksperymentować w kuchni – producenci podążają za ich oczekiwaniami
  • Foodporn – pokaż mi co jesz, a powiem ci kim jesteś
  • Przyszłość leży w tradycji – klienci wybierają smaki dzieciństwa, piwa rzemieślnicze i żywność od rolnika
  • Lokal bez adresu: targi śniadaniowe, noce markety, foodtrucki
  • Ciekawostka dziś, trend jutro: Ramen, kiszonki, kimchi, vege, antyczne zboża, spirulina, poke bowl
  • Millenials w kuchni: przepisy z bloga, funkcjonalny sprzęt, designerskie gadżety kuchenne
  • Bloger kulinarny i kucharz – nowa kategoria celebrytów: awans sztuki gotowania
  • Cyfryzacja i digitalizacja wymusząją zmiany na rynku FMCG i HoReCa
  • Co się jeszcze „nie przejadło" - nieodkryte gastronomiczne skarby Polski
  • Social media wylęgarnią kulinarnych trendów - jakie produkty święcą triumfy dzięki modzie?
  • Kawa w centrum uwagi – restauracje, sklepy, stacje paliw – doznania zmysłowe rządzą rynkiem
  • Future foods – co będzie nowym chia, bubble tea czy sojowym latte za 10 lat?
  • Gastronomia w drodze – lokale przy węzłach komunikacyjnych czeka rewolucja!
  • Cudowne uzdrowienie przetworzonej żywności i napojów – czysta etykieta lekiem na wszystko?
  • Prezentacje innowacyjnych konceptów gastronomicznych w formie short stories

Zapraszamy do współtworzenia agendy wydarzenia i udziału w Food Show 2018!

Facebook

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP ON-LINE Sp. z o.o.