
Zbigniew Płuciennik
Zbigniew Płuciennik jest założycielem i prezesem serwisu Szopi.pl, który od 2 lat dostarcza w największych Polskich miastach artykuły spożywcze w modelu „na żądanie”. Klient wybiera na stronie serwisu produkty z największych dyskontów i supermarketów, a „szoper”, współpracownik serwisu kupuje je w pobliskim sklepie i dowozi szybko tego samego dnia. Wcześniej przez 9 lat pracował w Alior Banku, gdzie był członkiem grupy założycielskiej i kierował szeregiem projektów i HR-em. Z wykształcenia fizyk, ma również za sobą doświadczenie w konsultingu – m.in. w The Boston Consulting Group w Polsce i w Niemczech.
Bierze udział w sesjach:
-
Cyfryzacja i digitalizacja wymuszają zmiany na rynku FMCG i HoReCa
- Koniec z jedzeniem na telefon – internet przyszłością zamówień
- E-kelner nie pomyli zamówienia
- Tajniki współpracy restauracji z serwisami do zamówień
- Social media wylęgarnią opinii i skandali
- Zaaplikowana gastronomia – urządzenia mobilne prowadzą do restauracji
- Życie bez portfela – nowoczesne formy płatności w restauracjach
Cyfryzacja i digitalizacja wymuszają zmiany na rynku FMCG i HoReCa
- Radosław Czapnik - prezes zarządu, Kompania eCommerce Sp. z o.o. (RegioHurt.pl)
- Tomasz Idzik - zastępca dyrektora handlowego, Weindich Sp. J
- Piotr Kraśnicki - kierownik sprzedaży, członek zarządu, Modern-Expo SA
- Arkadiusz Krupicz - współzałożyciel, dyrektor zarządzający, Pyszne.pl
- Marta Panfil - współwłaścicielka, Agencja Kreatywna FIKA
- Zbigniew Płuciennik - prezes zarządu, On Demand Sp. z o.o., właściciel, Szopi.pl
- Adam Tubilewicz - dziennikarz, PortalSpozywczy.pl