A B C D F G I J K L Ł M N O P R S Ś T W
Izabela Byszewska

Izabela Byszewska

Firma: Polska Izba Produktu Regionalnego i Lokalnego

Stanowisko: prezes zarządu

Izabella Byszewska – współzałożycielka, a od 2010 roku prezes Zarządu Polskiej Izby Produktu Regionalnego i Lokalnego

Magister filologii polskiej (Uniwersytet Warszawski). Wieloletnia redaktor naczelna pisma „Gospodyni” i „Za miastem”, od 2006 redaktor naczelna magazynu „Smak i Tradycja”. Koordynator projektów inspirujących zrównoważony  rozwój lokalny oraz partnerstwo inicjatyw społecznych na wsi. Animatorka szkoleń dla rolników i producentów  z obszarów wiejskich dotyczących małej przedsiębiorczości i aktywności lokalnej. Od 2000 roku zajmuje się dokumentacją i promocją polskiego dziedzictwa kulinarnego, w tym produktów lokalnych oraz działaniami na rzecz budowy rynku żywności regionalnej i tradycyjnej a także na rzecz ochrony starych odmian roślin i rodzimych ras zwierząt. Inicjatorka i przewodnicząca Kapituły Krajowej ogólnopolskiego konkursu „Nasze Kulinarne Dziedzictwo – Smaki Regionów”  na najlepszy regionalny produkt żywnościowy, odbywającego się od 2000 roku. Koordynator projektów dotyczących produktów i rozwoju obszarów wiejskich, w tym projektów polsko-niemieckich, polsko-gruzińskich, polsko-ukraińskich i polsko-mołdawskich.

Przewodnicząca Kapituły Znaku Jakość Tradycja – pierwszego krajowego systemu jakości żywności. Od 2014 – Członek Rady ds. Tradycyjnych i Regionalnych Nazw Produktów Rolnych i Środków Spożywczych przy Ministrze Rolnictwa i Rozwoju Wsi

 

Bierze udział w sesjach:

  • Przyszłość leży w tradycji - naturalność, lokalność i prostota budują zaufanie konsumentów

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Przyszłość leży w tradycji - naturalność, lokalność i prostota budują zaufanie konsumentów

    • Mleko prosto od krowy, rzemieślnicze piwo, jabłko od sadownika – konsumenci wyczuleni na punkcie pochodzenia
    • żywności
    • Kooperatywy spożywcze, miejskie ogrody, RWS-y – trendy społeczne wyznaczają kierunki rozwoju żywności
    • Pasja i historia producenta kreują smak produktu
    • Stare receptury nigdy się nie „przejedzą” – tradycja największą innowacją
    • „Babunia” na etykiecie sprzeda wszystko

    Przyszłość leży w tradycji - naturalność, lokalność i prostota budują zaufanie konsumentów

POWRÓT

Facebook

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP ON-LINE Sp. z o.o.