Download agenda in PDF

10:00-10:30

  • Centrum Kulinarne - Ryby i owoce morza z wykorzystaniem produktów lokalnych regionalnych

    MORE
     

    Gotuje: Marcin Budynek, Akademia Kulinarna Marcina Budynka

10:00-11:15

  • GASTROSILESIA - Zmiany w chłodnictwie dla gastronomi.

    MORE
     

10:00-11:30

  • Polish gastronomy on the verge of great prosperity

    MORE SPEAKERS
     
    • Cooking in all conditions – from streets to mass festivals
    • Street food sets trends in food places
    • Try a new concept – the street will tell you the truth
    • Street food in the world vs. Polish reality
    • A concept for eating in unusual conditions and in the form of a party
    • Are food markets in Poland a copy of huge European market halls or a unique concept?

10:45-11:30

  • Centrum Kulinarne - Kuchnia włoska z Serami ICC Pasłęk

    MORE
     

11:45-12:30

  • GASTROSILESIA - Mini bistro w wielkopowierzchniowym w sklepie spożywczym - czy ten koncept ma sens?

    MORE
     
  • Centrum Kulinarne - Wołowina Sezonowana

    MORE
     

    Gotują: Szefowie Tomasz Nowak i Paweł Kaczmarczyk

12:00-13:30

12:45-13:45

  • Centrum Kulinarne - Polska Ekologia gotuje

    MORE
     

    Pokaz kulinarny: Pieczarki faszerowane mięsem z udźca wołowego z wolnego wybiegu rasy Simental z serkiem kozim oraz roladki zwijane w cieście chlebowym z farszem z karpia oraz z siekanego mięsa wołowego z dynią na słodko- kwaśno

     

    Gotują: Arleta Żynel i Czesław Meus, Polska Ekologia

13:00-14:30

  • GASTROSILESIA - Alergeny na talerzu - moda dietetyczna czy wyzwanie organizacyjne dla restauracji?

    MORE
     

14:00-14:30

  • Centrum Kulinarne - Spiżarnia - jakie skarby w niej znajdziemy?

    MORE
     

    Gotują: Szefowie Sebastian Humski i Szymon Szlendak

14:30-15:45

  • Digitalisation forces changes on the FMCG and HoReCa markets

    MORE SPEAKERS
     
    • Food over the phone is over – the internet as the future of orders
    • An e-waiter won’t mess with the order
    • Secrets of cooperation between restaurants and food ordering websites
    • Social media as a source of opinions and scandals
    • Applied gastronomy – mobile devices lead to restaurants
    • Life without a wallet – modern payment methods in restaurants
  • The HoReCa customer - increasingly aware, demanding and adventurous

    MORE SPEAKERS
     
    • How to reach a compromise between locality, freshness, quality and final price
    • Do suppliers carefully follow trends or do they create them?
    • Origin matters – power of local suppliers
    • From a small manufacture supplier to a huge chain supplier – case study
    • A child at the centre of the chef’s attention
    • What are we not fed up with yet – restaurant customers wait for more
  • From waiter to manager - the challenges of the HoReCa market

    MORE SPEAKERS
     
    • The minimum wage and its impact on profitability in the HoReCa sector
    • Education model of personnel not fitting employers’ expectations
    • Culinary talent in the kitchen. The art of employee management
    • Work in gastronomy – short-term employment without commitments?
    • Foreigners as a growing personnel resource in Polish gastronomy
    • Employee vs. employer – can mutual expectations be reconciled?
    • The chef as a pop culture superhero and guarantee of success for a restaurant?

14:45-16:30

  • GASTROSILESIA - Jak radzić sobie z internetowym hejtem i niskimi ocenami lokalu gastronomicznego? Usuwać, odpowiadać czy milczeć?

    MORE
     
Facebook

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.