Pobierz agendę jako PDF

09:00-10:30

  • Żywność – najlepsza wizytówka promocyjna Polski

    ZOBACZ WIĘCEJ
     

    Promocja wspólnej marki jakościowej żywności „made in Poland”

    Rynek wewnętrzny: Polscy konsumenci wybierają żywność naturalną, regionalną i lokalną

    Polskie przewagi eksportowe: jakość, cena, serwis

    Protekcjonizm gospodarczy barierą na drodze rozwoju eksportu 

11:00-12:15

  • Przetwórcy i handlowcy łączą siły w walce o klienta

    ZOBACZ WIĘCEJ
     

    Zwiększenie sprzedaży wymaga bliższej kooperacji dostawców i dystrybucji

    Marki własne – mechanizm szybkiej reakcji na zmieniające się potrzeby konsumentów

    Wojna cenowo-promocyjna na rynku handlowym a kondycja firm z sektora spożywczego w Polsce

    Patriotyzm gospodarczy – konsumenci poszukują polskich marek na półkach sklepów

    Konkurencyjność to nie tylko niska cena, ale umiejętne kreowanie marki i wartości produktu

  • Branża gastronomiczna wobec trendów kulinarnych i prozdrowotnych

    ZOBACZ WIĘCEJ
     

    Jak moda na gotowanie i zdrowe odżywanie zmieni trendy gastronomiczne?

    Jak trendy kulinarne wpływają na zmianę zachowań i wydatki klientów?

    Jakiej oferty poszukuje klient indywidualny, a jakiej biznesowy?

  • Produkty organiczne i ekologiczne – między rosnącym trendem a intrat-nym biznesem

    ZOBACZ WIĘCEJ
     

    Polskie przewagi: czyste środowisko, mali wytwórcy, lokalni producenci

    Żywność ekologiczna – jaki potencjał ma ten rynek?

    Nowe nisze do zagospodarowania: żywność funkcjonalna, dla sportowców, dla alergików

    Produkty tradycyjne (unijny symbol ChoG) – czy mają szansę na europejską sławę?

13:00-14:15

  • Handel wobec nowych trendów konsumenckich

    ZOBACZ WIĘCEJ
     

    Efekty wzrostu świadomości dotyczącej zdrowego jedzenia i samodzielnego gotowania – inne zwyczaje zakupowe, rosnąca oferta zdrowej żywności w sklepach, bardziej wymagający konsument

    Handel detaliczny uczy, jak gotować – umiejętne łączenie konceptu handlowego i kulinarnego

    Lunch z supermarketu – perspektywy rozwoju segmentu convenience

    Sklepy specjalistyczne (piekarnie, rybne, mięsne) odpowiedzią na trend popularności żywności lokalnej i świeżej

  • Polak na diecie

    ZOBACZ WIĘCEJ
     

    Alergie żywieniowe wyzwaniem, ale i szansą dla producentów, dostawców, restauracji i handlu

    Klient sklepów, restauracji i kawiarni dba o kondycję i oczekuje specjalnych produktów w sklepach oraz menu w restauracjach

    Dieta Polaków wyzwaniem dla producentów – mniejsze porcje, zredukowane kalorie, zdrowsze przekąski

    Dietetyk – zawód przyszłości; perspektywy rynku „leczenia z nadwagi i otyłości”

  • Lokalność i regionalność jako przeciwwaga dla produkcji masowej

    ZOBACZ WIĘCEJ
     

    Produkty regionalne w ofercie dużych graczy

    Produkty rzemieślnicze, tradycyjne i regionalne oraz bio rozwijane w ramach linii private label

    Szansa dla biznesów niszowych: renesans smaków, tradycji, producentów, restauracji lokalnych i regionalnych

    Produkty vege, eko, organic oraz tradycyjne podstawą budowania nowych konceptów restauracyjnych

  • Short Stories

     

14:45-16:00

  • Turystyka kulinarna

    ZOBACZ WIĘCEJ
     

    Czym jest turystyka kulinarna? Jak zmienia się oferta w tym zakresie? Jak spowodować, aby Polacy „wydawali” więcej na turystykę kulinarną?

    Atuty lokalnych zagłębi: sadowniczego, cydrowego, winiarskiego. Szansa na wykreowanie mody na polską specjalność lokalną

    Jak smakiem przyciągnąć do Polski zagranicznych turystów? – wsparcie dla regionów

  • Nowoczesne technologie

    ZOBACZ WIĘCEJ
     

    Nowe technologie w branży gastronomicznej i handlu. Perspektywa do 2020 roku

    E-commerce, czyli zamówienia przez internet i dostawy przyszłością rynku HoReCa w Polsce

    Aplikacje w służbie zwiększania lojalności i generowania ruchu klientów

    Zbliżyć się do klienta i dopasować ofertę – wiedza z social media pomaga tworzyć spersonalizowaną ofertę

  • Idealny dostawca dla gastronomii – oczekiwania sieci gastronomicznych wobec partnerów i produktów

    ZOBACZ WIĘCEJ
     

    Jak dopasować ofertę dla klienta z sektora HoReCa - opakowania, ceny, serwis

    Specyficzne potrzeby restauracji, barów, firm cateringowych - jak im sprostać

    Nie tylko producent - kompleksowa obsługa klienta gastronomicznego

    Sukces dostawcy dzięki ścisłej współpracy z operatorem sieci gastronomicznej

    Lokalny dostawca - duży odbiorca HoReCa - problem z dopasowaniem skali biznesów

19:00

  • 19.00 Wieczorna Gala Kulinarna

     
Facebook

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP ON-LINE Sp. z o.o.