Żywność – najlepsza wizytówka promocyjna Polski
ZOBACZ WIĘCEJŻywność – najlepsza wizytówka promocyjna Polski
ZOBACZ WIĘCEJPrzetwórcy i handlowcy łączą siły w walce o klienta
ZOBACZ WIĘCEJZwiększenie sprzedaży wymaga bliższej kooperacji dostawców i dystrybucji
Marki własne – mechanizm szybkiej reakcji na zmieniające się potrzeby konsumentów
Wojna cenowo-promocyjna na rynku handlowym a kondycja firm z sektora spożywczego w Polsce
Patriotyzm gospodarczy – konsumenci poszukują polskich marek na półkach sklepów
Konkurencyjność to nie tylko niska cena, ale umiejętne kreowanie marki i wartości produktu
Branża gastronomiczna wobec trendów kulinarnych i prozdrowotnych
ZOBACZ WIĘCEJProdukty organiczne i ekologiczne – między rosnącym trendem a intrat-nym biznesem
ZOBACZ WIĘCEJHandel wobec nowych trendów konsumenckich
ZOBACZ WIĘCEJEfekty wzrostu świadomości dotyczącej zdrowego jedzenia i samodzielnego gotowania – inne zwyczaje zakupowe, rosnąca oferta zdrowej żywności w sklepach, bardziej wymagający konsument
Handel detaliczny uczy, jak gotować – umiejętne łączenie konceptu handlowego i kulinarnego
Lunch z supermarketu – perspektywy rozwoju segmentu convenience
Sklepy specjalistyczne (piekarnie, rybne, mięsne) odpowiedzią na trend popularności żywności lokalnej i świeżej
Polak na diecie
ZOBACZ WIĘCEJAlergie żywieniowe wyzwaniem, ale i szansą dla producentów, dostawców, restauracji i handlu
Klient sklepów, restauracji i kawiarni dba o kondycję i oczekuje specjalnych produktów w sklepach oraz menu w restauracjach
Dieta Polaków wyzwaniem dla producentów – mniejsze porcje, zredukowane kalorie, zdrowsze przekąski
Dietetyk – zawód przyszłości; perspektywy rynku „leczenia z nadwagi i otyłości”
Lokalność i regionalność jako przeciwwaga dla produkcji masowej
ZOBACZ WIĘCEJProdukty regionalne w ofercie dużych graczy
Produkty rzemieślnicze, tradycyjne i regionalne oraz bio rozwijane w ramach linii private label
Szansa dla biznesów niszowych: renesans smaków, tradycji, producentów, restauracji lokalnych i regionalnych
Produkty vege, eko, organic oraz tradycyjne podstawą budowania nowych konceptów restauracyjnych
Short Stories
Turystyka kulinarna
ZOBACZ WIĘCEJCzym jest turystyka kulinarna? Jak zmienia się oferta w tym zakresie? Jak spowodować, aby Polacy „wydawali” więcej na turystykę kulinarną?
Atuty lokalnych zagłębi: sadowniczego, cydrowego, winiarskiego. Szansa na wykreowanie mody na polską specjalność lokalną
Jak smakiem przyciągnąć do Polski zagranicznych turystów? – wsparcie dla regionów
Nowoczesne technologie
ZOBACZ WIĘCEJNowe technologie w branży gastronomicznej i handlu. Perspektywa do 2020 roku
E-commerce, czyli zamówienia przez internet i dostawy przyszłością rynku HoReCa w Polsce
Aplikacje w służbie zwiększania lojalności i generowania ruchu klientów
Zbliżyć się do klienta i dopasować ofertę – wiedza z social media pomaga tworzyć spersonalizowaną ofertę
Idealny dostawca dla gastronomii – oczekiwania sieci gastronomicznych wobec partnerów i produktów
ZOBACZ WIĘCEJJak dopasować ofertę dla klienta z sektora HoReCa - opakowania, ceny, serwis
Specyficzne potrzeby restauracji, barów, firm cateringowych - jak im sprostać
Nie tylko producent - kompleksowa obsługa klienta gastronomicznego
Sukces dostawcy dzięki ścisłej współpracy z operatorem sieci gastronomicznej
Lokalny dostawca - duży odbiorca HoReCa - problem z dopasowaniem skali biznesów
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.