
Radosław Kaczmarek
Stanowisko: Strategy Consultant & Partner
Założyciel i partner w agencji strategicznej Melting Pot, zajmującej się doradztwem strategicznym, tworzeniem pozycjonowań i strategii dla marek, badań i analiz biznesowych oraz marketingowych.
W trakcie pracy w Melting Pot miał okazję przeprowadzić ponad 100 projektów consultingowych, strategicznych i badawczych dla różnych rynków oraz Klientów w Polsce i za granicą. Wielbiciel nowych technologii i rozwiązań, specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu strategii marki w kanałach cyfrowych / e-commerce. Specjalizuje się w rynku retail, spożywczym, finansowym. Zajmuje się także problematyką e-sportu i gamingu w kontekście promowania marek w świecie gier wideo.
Prowadzi szkolenia ze strategii marki, komunikacji, poszukiwania insightów konsumenckich, tworzenia briefów oraz obecności marki w kanale digital i e-commerce. Autor licznych publikacji na temat strategii marketingowych m.in. w nowymarketing.pl, Marketing w Praktyce. Komentator i ekspert dla portali: portalspożywczy.pl i dlahandlu.pl Absolwent Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu i Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
Na co dzień pasjonat motoryzacji, gier komputerowych, wędkarstwa oraz zgłębiania tajników rynków finansowych.
Bierze udział w sesjach:
-
Handel wobec nowych trendów konsumenckich
ZOBACZ WIĘCEJHandel wobec nowych trendów konsumenckich
Efekty wzrostu świadomości dotyczącej zdrowego jedzenia i samodzielnego gotowania – inne zwyczaje zakupowe, rosnąca oferta zdrowej żywności w sklepach, bardziej wymagający konsument
Handel detaliczny uczy, jak gotować – umiejętne łączenie konceptu handlowego i kulinarnego
Lunch z supermarketu – perspektywy rozwoju segmentu convenience
Sklepy specjalistyczne (piekarnie, rybne, mięsne) odpowiedzią na trend popularności żywności lokalnej i świeżej