B C D F G H J K L Ł M N O P R S Ś T W Z
Radosław Kaczmarek

Radosław Kaczmarek

Stanowisko: Strategy Consultant & Partner

Założyciel i partner w agencji strategicznej Melting Pot, zajmującej się doradztwem strategicznym, tworzeniem pozycjonowań i strategii dla marek, badań i analiz biznesowych oraz marketingowych.

W trakcie pracy w Melting Pot miał okazję przeprowadzić ponad 100 projektów consultingowych, strategicznych i badawczych dla różnych rynków oraz Klientów w Polsce i za granicą. Wielbiciel nowych technologii i rozwiązań, specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu strategii marki w kanałach cyfrowych / e-commerce. Specjalizuje się w rynku retail, spożywczym, finansowym. Zajmuje się także problematyką e-sportu i gamingu w kontekście promowania marek w świecie gier wideo.

Prowadzi szkolenia ze strategii marki, komunikacji, poszukiwania insightów konsumenckich, tworzenia briefów oraz obecności marki w kanale digital i e-commerce. Autor licznych publikacji na temat strategii marketingowych m.in. w nowymarketing.pl, Marketing w Praktyce. Komentator i ekspert dla portali: portalspożywczy.pl i dlahandlu.pl Absolwent Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu i Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

Na co dzień pasjonat motoryzacji, gier komputerowych, wędkarstwa oraz zgłębiania tajników rynków finansowych.

Bierze udział w sesjach:

  • Handel wobec nowych trendów konsumenckich

    ZOBACZ WIĘCEJ
     

    Handel wobec nowych trendów konsumenckich

    Efekty wzrostu świadomości dotyczącej zdrowego jedzenia i samodzielnego gotowania – inne zwyczaje zakupowe, rosnąca oferta zdrowej żywności w sklepach, bardziej wymagający konsument

    Handel detaliczny uczy, jak gotować – umiejętne łączenie konceptu handlowego i kulinarnego

    Lunch z supermarketu – perspektywy rozwoju segmentu convenience

    Sklepy specjalistyczne (piekarnie, rybne, mięsne) odpowiedzią na trend popularności żywności lokalnej i świeżej

POWRÓT

Facebook

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.