I edycja unikalnego wydarzenia Food Show 2017 za nami! Dziękujemy i już zapraszamy do udziału w Food Show 2018! Poniżej prezentujemy relacje, zdjęcia i filmy z dni branżowych  dla profesjonalistów oraz dni otwartych z udziałem publiczności.

Różne oblicza polskiej gastronomii, nowe trendy na rynku żywności i kulinariów, innowacyjne koncepty i coraz bardziej świadomi konsumenci – podczas Food Show odbyło się blisko 20 debat branżowych z udziałem ponad 100 prelegentów. Towarzyszyły im wystawy, prezentacje, produktów żywnościowych, degustacje, pokazy gotowania, warsztaty kulinarne, spotkania z mistrzami kuchni i blogerami kulinarnymi. Przez dwa dni otwarte Międzynarodowe Centrum Kongresowe odwiedziło ponad 1500 profesjonalistów oraz ponad 5000 amatorów dobrej kuchni.

PIERWSZY DZIEŃ BRANŻOWY FOOD SHOW

MEGA WIECZÓR KULINARNY

DNI OTWARTE FOOD SHOW

Przyznano nagrody za najlepszy produkt i dla najlepszego dostawcy HoReCa

Relacje z debat:

Żywność - najlepsza wizytówka promocyjna Polski

Handel wobec nowych trendów konsumenckich

Lokalność i regionalność jako przeciwwaga dla produkcji masowej

Branża gastronomiczna wobec trendów kulinarnych i prozdrowotnych

Turystyka kulinarna

Produkty naturalne i ekologiczne – między rosnącym trendem a intratnym biznesem

Nowoczesne technologie

Rynek gastro ma dobre perspektywy, ale też sporo wyzwań

Idealny dostawca dla gastronomii – oczekiwania sieci wobec partnerów i produktów

Zarządzanie w biznesie restauracyjnym

Short Stories. Inspiracje, prekursorzy, innowacyjne koncepty

Grupa Kościuszko M2B na Food Show 2017: Stale rozwijamy ofertę

BZ WBK na Food Show 2017: HoReCa zmaga się z problemem zbudowania dobrze funkcjonującego zespołu

Rynek restauracji premium jest trudny i specyficzny

BZ WBK na Food Show 2017: Determinacja w działaniu może być atutem polskich firm za granicą

Wideo:

Gantner na Food Show: polski rząd i KE powinny ostrzej reagować na protekcjonizm

Green Caffe Nero na Food Show: Planujemy wejść do nowego miasta. Stawiamy na Wrocław

Piotr i Paweł na Food Show 2017: Stawiamy na zmiany asortymentowe świeżej żywności

Grupa Gastromall stawia na rozwój marki Deli Sandwich

 

Facebook