I edycja unikalnego wydarzenia Food Show 2017 za nami! Dziękujemy i już zapraszamy do udziału w Food Show 2018! Poniżej prezentujemy relacje, zdjęcia i filmy z dni branżowych  dla profesjonalistów oraz dni otwartych z udziałem publiczności.

Różne oblicza polskiej gastronomii, nowe trendy na rynku żywności i kulinariów, innowacyjne koncepty i coraz bardziej świadomi konsumenci – podczas Food Show odbyło się blisko 20 debat branżowych z udziałem ponad 100 prelegentów. Towarzyszyły im wystawy, prezentacje, produktów żywnościowych, degustacje, pokazy gotowania, warsztaty kulinarne, spotkania z mistrzami kuchni i blogerami kulinarnymi. Przez dwa dni otwarte Międzynarodowe Centrum Kongresowe odwiedziło ponad 1500 profesjonalistów oraz ponad 5000 amatorów dobrej kuchni.

PIERWSZY DZIEŃ BRANŻOWY FOOD SHOW

MEGA WIECZÓR KULINARNY

DNI OTWARTE FOOD SHOW

Przyznano nagrody za najlepszy produkt i dla najlepszego dostawcy HoReCa

Relacje z debat:

Żywność - najlepsza wizytówka promocyjna Polski

Handel wobec nowych trendów konsumenckich

Lokalność i regionalność jako przeciwwaga dla produkcji masowej

Branża gastronomiczna wobec trendów kulinarnych i prozdrowotnych

Turystyka kulinarna

Produkty naturalne i ekologiczne – między rosnącym trendem a intratnym biznesem

Nowoczesne technologie

Rynek gastro ma dobre perspektywy, ale też sporo wyzwań

Idealny dostawca dla gastronomii – oczekiwania sieci wobec partnerów i produktów

Zarządzanie w biznesie restauracyjnym

Short Stories. Inspiracje, prekursorzy, innowacyjne koncepty

Grupa Kościuszko M2B na Food Show 2017: Stale rozwijamy ofertę

BZ WBK na Food Show 2017: HoReCa zmaga się z problemem zbudowania dobrze funkcjonującego zespołu

Rynek restauracji premium jest trudny i specyficzny

BZ WBK na Food Show 2017: Determinacja w działaniu może być atutem polskich firm za granicą

Wideo:

Gantner na Food Show: polski rząd i KE powinny ostrzej reagować na protekcjonizm

Green Caffe Nero na Food Show: Planujemy wejść do nowego miasta. Stawiamy na Wrocław

Piotr i Paweł na Food Show 2017: Stawiamy na zmiany asortymentowe świeżej żywności

Grupa Gastromall stawia na rozwój marki Deli Sandwich

 

Facebook

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP ON-LINE Sp. z o.o.